21 Ağustos 2009 Cuma

Kaynak Kitaplarım 3

Kitap tanıtma işi çok iyi oldu.Kıyıda kalmış,unuttuğum kitaplarım gün yüzüne çıkıyor.Gerçi zaman zaman dolabımı boşaltıp hepsine bakar sonra yerlerine yerleştiririm.Kitaplarım konusunda o kadar hassasım ki yıpranmasınlar diye de çok özenli davranırım onlara.Bu da benim takıntılarımdan biri işte,kullandığım herşeyim çok temiz olmak zorunda.
Kitaba gelecek olursak;ismi, The world's most beautiful ebroidered Blankets.İçinde gözalıcı güzellikte tablo gibi battaniyeler var.O kadar uğraştıktan sonra insan dizine alıp örtmeye kıyamaz,asar duvarına seyreder.
Bu kitapta da örnekler,bol resimli anlaşılır bir şekilde gösterilmiş.Yapım aşamaları bol bol fotoğraflanmış.Özellikle boyutlu aplikeler çok güzel.Yapımları da var adım adım.Çocuk yatak örtüsü ve kırlentlerine bu tür süslemeler çok yakışıyor.
Kısacası bu kitap,biraz el nakışı,biraz kurdele nakışı,battaniye dikim tekniği ve aplike yapımını içine alan kapsamlı bir kaynak .








6 yorum:

Annekaz dedi ki...

ah ah ne güzel kitaplar benimde nakış yaptım zamanlarda vardı başkalarına verdim sonra araki bul süper kitaplar güle güle kullanın

sevil dedi ki...

Anne Kaz,teşekkür ederim.Ben kitaplarımı ödünç bile veremiyorum,çok kıymetliler benim için.Bir de gördükçe alıyorum,bakalım sonu nereye varacak.

YAPTAT dedi ki...

Seçkin ve özenli bloğunuza Link Avcısı "El Sanatları Blogları Güvercin Grubu" arasında link vermiştir, selamlar.

benden, bizden... dedi ki...

çok heveslendim birazdan Remzi Kitapevine ve D&R'a atıcam kendimi :)

sevil dedi ki...

e hali değil mi,insan elişine meraklıysa bu kitaplardan gözünü alamıyor.Sık sık tanıtmaya çalışıcam kitaplarımı.

cafemis dedi ki...

Akdenizden kucak dolusu sevgiler arkadaşım
http://cafemis.com
http://cafemis.blogspot.com

Bu blog BloggerV.com üyesidir.

Hobiler