7 Eylül 2009 Pazartesi

Dantelleri Değerlendirme

Eskiden anneler,kız çocukları doğduktan hemen sonra başlarlarmış çeyizlik dantellerini yapmaya.Kimin daha çok takımı var diye de yarışırlarmış.Evlerde neredeyse herşeyin üstü bu örtülerle bezeliymiş.Ben de bizim evden hatırlıyorum.Yıka,ütüle,kolala.Şimdilerde günlük hayatın koşturmacası ve değişen zevklerle sandıklara kaldırıldı güzelim danteller.Marifetli hanımlar bunları çeşitli şekillerde değerlendiriyorlar da.Küçük parçaları birleştirip yatak örtüsü yapanı da gördüm,motifleri giysilerine dikeni de.Bakın buradaki hanım nasıl değerlendirmiş.

3 yorum:

marifet23 dedi ki...

selam nakış dostum gösterdiğin elişleri çok güzel.araştırmacı kişiliğinle ve el becerinle seni tebrik ederim .o caanım elişlerini görmek dileğiyle.marifet23.blogcu.com

sevil dedi ki...

marifet23,güzel sözlerin için teşekkür ederim.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

çalışmalarınız harika ben de bloğuma beklerim şuan birde herkese açık etkinliğimiz var katılmanızdan onur duyarım sevgilerimle

Bu blog BloggerV.com üyesidir.

Hobiler