2 Ekim 2009 Cuma

Değişik Bir Örgü Modeli


Bu örgü modelini uzun zaman önce bir yerlerde görmüştüm ama nerede olduğunu hatırlamıyorum.Nette dolaşırken rastladım yeniden.Hem de bu sefer adım adım yapılışı da var.Şimdi örgü bilenler burdan bakıp çıkarırlar.Çok güzel bir model.Birçok yerde kullanılabilir.Ebruli iple örülünce daha bir gösteriyor kendini.Ben kalın iple örülmüş bir çanta olarak düşündüm mesela ya da ince bir iple atkı.Yapanlarınız olursa haber verin de bakayım bari çünkü benim gözüm yemiyor.

4 yorum:

Banuca dedi ki...

Hiç zor bir örgü değil ve de çok zevkli. Bu örgüden renkli şal örmüştüm, arkadaşıma hediye, maalesef fotoğrafı yok, birşey de daha kullandım ama hatırlayamadım. Yarın gardrobuma bir bakacağım, bulursam fotoğrafını çeker yollarım. Kolay gelsin.

sevil dedi ki...

banuca,zevkli olduğu kesin de ,kolaylığı benim gibi acemilere meçhul.Özellikle başlama kısmı bana karışık geldi.

BirSen dedi ki...

Model gercekten cok farkli ve güzel..yapili$ina verdigin icin te$ekkürler!

sevil dedi ki...

Birsen,rica ederim,dene bakalım nasıl olacak.

Bu blog BloggerV.com üyesidir.

Hobiler