11 Şubat 2011 Cuma

Keçe Gül Yapımı


Bugün sizlere keçe gülün yapılışını göstermek istiyorum.Malzemelerimiz biraz keçe ve silikon tabancası.



Önce gülün boyutlarına karar veriyoruz kullanacağımız yere göre.Bunun için üç boy olmak üzere dokuz tane yarım daire kesiyoruz.Bir tane de orta göbek için en küçük boy.




Numaralandırdığım sırada gülü yapmaya başlıyoruz.Önce göbek parçasını silikonlayarak iyice sıkı olacak şekilde sarıyoruz.Sonra küçükten büyüğe doğru her seferinde alt kısımlarını silikonlayarak göbeğin etrafını çepeçevre dönüyoruz.


En dış yapraklarını hafifçe arkaya doğru kıvırıyoruz.


Gülümüz hazır.İsterseniz siikon tabancası yerine, dikebilirsiniz de.Ben öyle de denedim.İster bu şekilde kulanın



isterseniz de yaprak şeklinde kestiğiniz keçeyi yerleştirip altına da bir iğne yapıştırarak broş olarak kullanın.

10 yorum:

marifet23.blogspot.com dedi ki...

Anlatımın güzel çok açıklayıcı. Ellerine sağlık ve çok beğendim. Güle güle kullan.

Filipe dedi ki...

Lovely flower!
xXx

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Hem çok güzel yapmışsın hem de çok güzel anlatmışsın canım ya elleirne sağlık en kısa zamanda deneyeceğim. Sevgiler...

Nazan dedi ki...

Ne güzel anlatmışsınız, emeğinize sağlık...

Cici Dükkan dedi ki...

Çok güzel, çok ta anlaşılır bir tarif olmuş.
Kabul edersen bir de mimin var sayfamda. http://ayserile-hayatadair.blogspot.com/2011/02/eyvah.html

suhuba dedi ki...

Çok güzel bir paylaşım olmuş. Denemek lazım. Bu arada beni izlemeye almışsın ziyartinede çok sevindim. Teşekkürler

modafobik dedi ki...

Müthiş olmuş ya kesinlikle, bayanların böle becerikli olmasını ve bnim bu kadar beceriksiz olmamı bir türlü anlamıyorum yahu! Hehe :)

gülüm dedi ki...

sevil sayfanı çok beğendim oldukca açıklayıcı bu işle ilgilenenler gayet rahat faydalana bilirler devammmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)))))

PEMBE MASALLAR ATOLYESİ dedi ki...

Benim için çok faydalı oldu paylaşımın için çok teşekkürler

Elifin Terazisi dedi ki...

Çok güzel açıklamışsınız, teşekkürler:)

Bu blog BloggerV.com üyesidir.

Hobiler