24 Mayıs 2009 Pazar

Küpe Çiçeği Yapımı

Küpe çiçeğinin yapımını anlatmamı isteyen çok kişi oldu.Elimden geldiğince resimlemeye çalıştım.Öncelikle iç kısma orta kalınlıkta ,dışı ve taç yaprağı için de kalın, organze kurdeleye ve çiçek tohumuna ihtiyacımız var.Kurdelelerin üçü de 12 cm. olarak kullanılacak.Açık renk kurdeleyi ikiye katlayıp tohumları iki kat yaparak dikiyoruz.Sonra sağ ve soldan üst üste katlayarak dikip büzüyoruz.İçi hazır.Dış yaprakları için,şekildeki gibi katlayıp baklava şeklinde teğelliyoruz.İç parçayı yerleştirip, büzüp,sağlamlaştırıyoruz.Aynı işlemi yeşil kurdele için de yapıyoruz.Tabii önce içinden sap geçirelim.Bu kadar.Umarım anlatabilmişimdir.



































































16 yorum:

gökşen dedi ki...

Selam değerli dostum bu anlatımın çok iyi olmuş.Bende aynı fikirdeyim çok soran olmuştu iyiki anlattın.Teşekkürler.

Adsız dedi ki...

resimli anlatımın çok iyi olmuş eline sağlık bende de bundan havlu bohça ve seccade var bazen yapılışını soran oluyor..açıkçası üşenmiştim anlatmaya artık senin adresini veririm soranlara...teşekkürler

sevil dedi ki...

gökşen,eylülbahçesi
uzun zamandır istek alan bir konuydu,inşallah faydalı olur.

nazardeğmesin07 dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANIM ÇOK GÜZEL ANLATMIŞSIN BEN YAKA İĞNESİ OLARAK BİR KAÇ TANE YAPMIŞTIM BU ÇİÇEKLERDEN SEVGİLER

sevil dedi ki...

nazardeymesin07 teşekkür ederim,çok zevkli yapması da değil mi?

harosa dedi ki...

paylaşımın için teşekkürler arkadaşım sevgiler

sevil dedi ki...

hoşgeldin harosa faydalı olduysa ne mutlu bana

NuR dedi ki...

Sevgili Sevil, çok güzel bir görsel anlatım olmuş, emeğine, eline sağlık.
Sevgiyle kal

hobilerim ve ben dedi ki...

anlatımın için teşekkürler arkadaşım...emeğine sağlık...

sevil dedi ki...

sennur,hobilerim ve ben,teşekkürler,elimden geldiğince açıklamaya çalıştım.

Unknown dedi ki...

çok güzel.ellerinize sağlık.

sevil dedi ki...

gönüldenele teşekkür ederim,benim de yapmasını en çok sevdiğim çiçeklerden biri bu küpe çiçeği

Adsız dedi ki...

süper birşey. eline sağlık.adadenizi

selime dedi ki...

çok güzel tarif etmişsiniz küpe çiçeğini. bende kurdele kursuna gittim çok sevdim.menekşe yapımınıda tarif edermisiniz.Bildiğiniz çiçekleride tarifini isterim çok sevinirim .

sevil dedi ki...

elimden geldiğince teknik göstermeye gayret edeceğim,teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

saolun cok işime yaradı

Bu blog BloggerV.com üyesidir.

Hobiler