27 Mayıs 2009 Çarşamba

Lavanta Kesesi

Hazır küpe çiçeğinin yapılışını anlatmışken bu çiçekle yaptıklarımı da göstereyim istedim.Bu lavanta kesesi iki kat kumaşla yapılıyor.Ben saten ve dantel kullandım ama keten ve fisto ikilisi de çok şık oluyor.35cm kestiğim kumaşları dikip ters çevirdim.Köşelerini üçgen yapıp diktim ve kurdeleyle büzdüm.(Aslında böyle anlaşılmıyor,bir ara resimleyeyim.)Sonra üçgenlerin köşelerine küpe çiçeklerini diktim.İstediğiniz her çiçeği işleyebilirsiniz buralara.Bir parça tülün içine lavanta koyup ağzını büzdüm ve yerleştirdim.Yapılışı basit ve çok şık bir lavanta kesesi .










17 yorum:

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Çok zarif olmuş, elinize sağlık.

sevil dedi ki...

teşekkür ederim marifetli peri

gökşen dedi ki...

süper diil süper ötesi olmuş.çokta şık duruyo.ellerine sağlık.

sevil dedi ki...

gökşen,beğenmene sevindim:)

Adsız dedi ki...

çok şık olmuş klasik keselerden farklı çok hoş eline sağlık

edaca dedi ki...

cok guzel arkadasım ellerıne saglık

sevil dedi ki...

eylülbahçesi,edaca30 teşekkür ederim,değişik bir kese oldu farklı renk ve çiçeklilerini de deneyeceğim

saniye dedi ki...

çok şık olmuş eline sağlık farklılık yaratmışsın sevgilerimle

sevil dedi ki...

saniye,çok teşekkür ederim

Unknown dedi ki...

ÇOK DEĞİŞİK ÇOK GÜZEL,ELLERİNİZE GÖNLÜNÜZE SAĞLIK.ZİYARETİNİZE DE TEŞEKKÜRLER.OYNAMAYA BEKLERİZ.SİZİN YAPTIKLARINIZI BECEREMESEM BİLE BAKMAK BİLE ÇOK GÜZEL.

sevil dedi ki...

teşekkür ederim ninecim,ne demek sizin marifetleriniz yanında benimki ne ki

sevil dedi ki...

teşekkür ederim ninecim,ne demek sizin marifetleriniz yanında benimki ne ki

Red de rOuge dedi ki...

Tu brodes comme une déesse!!!

Bal küpü dedi ki...

Elişlerinizin hepsi birbirinden güzel görünüyor gerçekten, ellerinize sağlık :)

sevil dedi ki...

balküpü teşekkür ederim,çok severek yapıyorum hepsini

harosa dedi ki...

CANIM BU KESE HARİKA OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK

sevil dedi ki...

haroşa,teşekkür ederim,beğenmene sevindim

Bu blog BloggerV.com üyesidir.

Hobiler