10 Ağustos 2009 Pazartesi

Kaynak Kitaplarım 2











İlk kitaplarımdan biridir,Ribbon Embroidery.Bu kitabın özellikle fotoğraflarını çok beğeniyorum.O kadar net ve canlı ki,uzanıp çiçekler tutulacak sanki.Bu kitap da bayağı eski,1998 basımı.

İçinde 29 tane proje var.Hepsinin detaylı yapım aşamaları ve kullanılan malzemeleri fotoğraflanmış.Ben birçok çiçeğin yapımını ilk bu kitapta görmüştüm.Hala daha da faydalanıyorum.Şimdi bile,kurdelelerin kalitesi ve renkleri beni şaşırtıyor.Sanırım kurdele nakışını çok sevmemde bu kitabımın etkisi var.
Bunu da Belsu'dan almıştım.Geçenlerde yanlış hatırlamıyorsam Remzi Kitabevi'nde de gördüm.Sizlere tavsiyem rastlarsanız bir inceleyin;dediğim gibi, en çok da fotoğraflardan gözlerinizi alamayacakasınız.



5 yorum:

Nur dedi ki...

Bende bu sene çok ilgiliyim kurdele nakışıyla aradığım hobi sanki o gibi, ama henüz birşey yapmadım büyük işler beni çok sıkıyor çünkü örtü veya kırlent üzerinde değilde farklı yerlerde uygulayayım istiyorum kurdeleyi süs amaçlı yani :)
Şu sıralar bana bu konuda ilham verecek kitaplara gerçekten ihtiyacım var bakalım denk gelirsem inceleyeceğim.
Sevgilerimle.

sevil dedi ki...

Keyifli Hobiler,kurdele nakışı gerçekten çok zevkli bir uğraş,zaten bir başladın mı kopamıyorsun.O kadar çok kurdele var ki araştırsan şaşırırsın.Başlangıç için küçük çerçeve kasnakları tavsiye edebilirim sana.Hem çabuk biter hem de güzel bir aksesuar olur.Örtüde,kırlentte ben çok sevmiyorum kurdele nakışını.

TAZE NANE dedi ki...

Çok zevkli çok güzel ama bu benim elimin yeteneksizliği ne olucak.
Ben böyle bakıyım artık.
Sevgiler. İyi pazarlar.

sevil dedi ki...

Taze Nane,ben yeteneksizlik diye birşeye inanmıyorum.İstek ve çaba ile olmayacak şey yok.Sevgiler.

vision2eyes@gmail.com dedi ki...

great blog keep up the good work

Bu blog BloggerV.com üyesidir.

Hobiler